Miejski Zakład Komunikacyjny informuje, że stacjonarne punkty sprzedaży biletów - Punkty Obsługi Pasażera - będą czynne w 2022 r. zgodnie z nowym harmonogramem.
Punkt Obsługi Pasażera w budynku Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej przy placu Ratuszowym 6 na parterze obsługuje wyłącznie klientów indywidualnych. Standardowo czynny jest w poniedziałki, wtorki i środy w godz. 8.30-15.30, w czwartki w godz. 8.30-18.00, w piątki w godz. 8.30-13.00, w soboty i niedziele jest nieczynny. Punkt otwarty jest wyłącznie od 20 dnia danego miesiąca do 5 dnia kolejnego miesiąca.
Punkt Obsługi Pasażera działający przy ul. Sukienniczej 3 (obok Domu Handlowego Alexander), tel. 33 822 80 53, e-mail: kasy.biletowe@mzk.bielsko.pl – czynny jest w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godz. 8.00-16.00, w środy 8.00-17.00 oraz w soboty (29 stycznia, 26 lutego, 2 kwietnia, 30 kwietnia, 28 maja, 2 lipca, 30 lipca, października, 9 października i 31 grudnia) w godz. 8.00-13.00, w niedziele nieczynny; w pierwszy i ostatni roboczy dzień miesiąca punkt pracuje w godz. 8.00-18.00.
Punkt Obsługi Pasażera – Kasa Główna w biurowcu Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego przy ul. Długiej 50 na parterze, tel. 33 814 35 11 wew. 242, e-mail: kasy.biletowe@mzk.bielsko.pl – pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.15, w soboty i niedziele jest nieczynny.
Punkt Obsługi Pasażera przy ul. Piastowskiej zlokalizowany na przystanku autobusowym Piastowska Dworzec (obok przejścia podziemnego) obsługuje wyłącznie klientów indywidualnych od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-16.00, w soboty (29 stycznia, 26 lutego, 2 kwietnia, 30 kwietnia, 28 maja, 2 lipca, 30 lipca, października, 9 października i 31 grudnia) 8.00-13.00, w niedziele jest nieczynny. W pierwszy i ostatni roboczy dzień miesiąca punkt pracuje w godz. 8.00-17.00.
oprac. JacK